Téma: Hormonální antikoncepce vysazení a padání vlasů 42X170/53

Celkem 2 příspěvků.

V Poradně může odpovídat jenom Břetislav Nový.
Břetislav Nový 2016-07-06 06:54:45 ukázat v kontextu reset

S detailní vnímavostí baby kořenářky popisujete trefně své pohybové aktivity a máte pravdu.
Domnívám se, že půjde o bortící se páteř vlivem hrbení se jako Spejbl a Hurvínek. Vyprste  se jako vážená osoba. Nepoužíváním atrofované od nohou prochlazené vaječníky se budou zotavovat asi déle. Navíc mám pocit, že jste přidušená a od toho překyselená.
GK + VK + MK 2 + 3 + 2 ml (dávkovat lze kapátkem) do 2-2,5 dcl vody + Q10P 1 tableta, pít mimo jídlo (30 minut před jídlem, nebo 2 hodiny po jídle). Tuto kombinaci připravovat a užívat 3-4x denně.
Dýchat Sifonem 6 z počátku 5 minut a dle možností po čase zvyšovat až na 20 minut 10-3x denně. A jinak pokud možno Ještěrčí dech častodenně.



Více viz obecné zpracování: ArtrózaPadání vlasů, lupovitost


sofiny 2016-07-02 22:47:57 ukázat v kontextu reset

Je mi 42 let, váha 52 - 54kg, výška 170cm, lékařem mi byla identifikovaná artróza 1-2 st./ hlavně levá kyčel + výstřely do nohy, občas koleno, rameno / na to beru Celadrin a Colafit . 30.8. jdu teprve na bližší vyšetření k revmatologovi. Toto diagnostikoval interní lékař po RTG, Prokluzy srdce./ předepsán Egilok - zatím jsem si ho nevzala. Hraniční cholesterol-ten špatný. Pracjji jako OSVČ v kanceláři s klienty v oboru bankovnictví skoro 9 let. / někdy sedím i 10h v kancl. /2-3 hodiny týdně cvičím ,půl hodiny zahřívací cviky na kondici a druhou půlhodinu posilování vlastní vahou, bez činek, jen svá zátěž. V létě kolo a plavání - jen příležitostně.
V 11/2015 jsem vysadila HA , kterou jsem brala cca 20 let. Od té doby jsem pouze 2x menstruovala a to velmi slabě a dlouho. Od dubna jsem nedostala menstruaci. Velmi mě trápí zhruba od února silné padání vlasů i s kořínky. Potřebovala bych s tím pomoci, nějak to zastavit a vrátit hřívu i menstruaci do původního stavu. Těhotná být nechci. Dítě mám. Pleť mám celkem v pořádku, mohla by se méně mastit. Po vysazení jsem ji měla otřesnou, ale velmi mi pomohla kosmetika Gernétic. Pleť by mohla být i lepší. Moc děkuji, Eva

V Poradně může odpovídat jenom Břetislav Nový.

Přihlášení uživatele